tisdag, september 23, 2008

Ytterligare en listjävul

1. Din bästa egenskap: Lojal

2. Din sämsta egenskap: Envis, på gott och ont

3. Husdjur: 3 hundar

4. Favoritglass: Tip Top

5. Hårfärg: Brunett

6. Gillar: Everything dirty ;)

7. Favoritmat: Veggo mat

8. Favoritdrink: Allt går ner :)

9. Musiksmak: Lyssnar på allt

10. Senast köpta skiva: Don´t remember, förmodligen något pinsamt

11. Bästa låten i världen: Går absolut inte att välja

12. Skriver du dagbok? Jopp, försöker iallafall :) Old fashion girl

13. Vad ville du bli när du va liten? Veterinär

14. Blev du det? Nä =(

15. Har du någon nojja? jo, nojjor finnes. Ett gäng.

16. Känner du en mytoman? ja, eller kände, hon är utraderat ur mitt liv, förhoppningsvis känner jag ingen i nuläget :)

17. Hur tidigt stiger du upp? Olika, oftast mellan 8-10

18. Vad ska du göra ikväll? Våldta kudden och glutta Prison Break

19. Hur många syskon har du? En sjujäkla massa, 6 bröder tydligen

20. Vad gör du nästa år? Jobbar för mig själv

21. När skaffar du barn? När jag finner någon lämplig att odla tillsammans med

22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Beror på situationen, men förmodligen inte, har aldrig funderat på det där

23. Är dina föräldrar gifta? Nej

24. Vad har du ont? Ingenstans

25. Vad tycker du om idrott? Nä, kollar aldrig idrott

26. Gillar du musikaler? Nä, d tror jag inte

27. Hamburgare eller sushi? Har aldrig testat sushi

28. Vad har du IG i? Inget

29. Vilket museum var du på senast? Kommer inte ihåg, väldigt länge sen

30. Har du piercing? Jo

31. Har du tatuering? Jäs

32. Var du glad igår? Nä, igår var en pissdag

33. Kaffe eller Te? Kaffe

34. Hur många har du kysst? Im a slut, inte fan vet jag

35. Person som du alltid kommer vara kär i: Mig själv

36. Barnprogram du avskyr? Tittar inte på barnprogram

37. Du ångrar att du inte...: Gick klart gymnasiet

38: Du var___ när du förlorade___: Jag var 21 när jag förlorade förståndet och flyttade ihop med F ;)

39. Använder du nässpray? Händer oerhört sällan

40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: Vilken som helst som sålt mycket såklart. When Im rich you´ll be my bitch, bäjbi

41. En sak du stulit från en kompis? Har aldrig någonsin stulit från en vän

42. Hur ofta dricker du läsk? När jag dricker grogg, aldrig annars

43. Könssjukdom: Har aldrig haft & den som ger mig kommer bli av med sitt kön

44. Beskriv dig själv med 3 ord: Glad, störd & psyko

45. Har du nån gång varit deprimerad? Who hasent

46. Vad har du för humor: Wacko. Sick. Ju sjukare desto bättre

47. Har du fått vänner via WEBBEN? Of course

48. Drömmer du? Absolut

49. Har du investerat pengar? Ja, om fonder räknas

50. Har du mycket pengar på banken? Kan aldrig bli tillräckligt

51. Drömresan skulle vara att åka till: Australien

52. Din högsta önskan: Leva lycklig från och med nu tills jag trillar av pinnen

53. Har du besökt nått nöjesfält? Jo

54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Såklart. Bara jag får slå någon på käften mitt i adrenalin rushen så e d ok

55. Dusch eller badkar: Dusch, har inte ro att sitta stilla i ett badkar

56. Vad anser du om kungahuset: Ingen aning, funderar inte över sånt

57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Ja, ibland. Lyssnar, men bildar mig alltid en egen uppfattning

58. Har du varit på festivaler? Ja

59. Gillar du att betala räkningar? Gör någon det

60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Nä, alla behöver egenkärlek

61. Favoritfärg? Svart, vitt, brunt, everything goes

62. Hur ofta dricker du alkohol? To often

63. Vem fixar din dator om du får problem? Kompisar på msn :D

64. Vad anser du om värktabletter? Dom måste man ha på helgerna

65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Näää, d tror jag ikke

66. Trodde du på tandfen när du va liten? Självklart

67. Hur mycket vatten har du druckit idag? Några glas

68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? Vem är mig/dig? Jag skulle gett dig ett sjujäkla skjut då

69. Köper du blommor? Ja, ibland, när dom andra dött =)

70. Gillar du att fiska? Man ska ha respekt för dom levande

71. Vad missar du aldrig att göra? Borsta tänderna

72. Lånar du ut pengar? Absolut

73. Vilken julmat är den godaste? I dont know? När jag åt kött helt klart den stackars skinkan

74. Önskar du att du var någon annan ibland? Jo tack, någon svensson någonstans där det inte hände sjuhundrafjorton saker på varandra hela tiden

75. Vad skulle du aldrig göra? Skjuta mina hundar

76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Vet ikke, något coolt

77. Vill du gifta dig? Ja, men absolut

78. Säger du chokladboll eller negerboll? Det heter negerboll

79. Hur ofta sitter du vid datorn? A little bit to much

80. Är du romantisk? Jo, den sidan kan jag väl sätta till :P

81. Vilken person beundrar du mest av alla? Min mamma

82. Pratar du ofta i telefon? Jo, ett gäng lurar han man pratat sönder

83. Vad heter ditt barn/dina barn? Don´t have any

84. Vad ska dina barn heta? Inte funderat på det där

85. Gillar du killar med hår på bröstet? Det är manligt. Djuriskt. Djuriskt är bra

86. Bärbar dator eller stationär? Bärbar

87: Hur ska ditt bröllop se ut? Är jag den enda quinna som inte vet det?

88. Tycker du det är roligt att fylla år? Verkligen inte

89. Minns du din första kärlek? Självklart

90. När va du hos tandläkarn sist? För några månader sedan. Typ 4?

91. Vad säger du när du svarar i mobilen? Beror på vem som ringer ;)

92. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Skulle jag ikke göra

93. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? Vet inte? 5?

94. Korv i bröd, vad har du på den? Ketchup?

95. Har du någonsin skolkat? Ja, skolka var min grej-tydligen

96. Tycker du det är ok att killar använder smink? Alla gör som dom vill, men skulle inte välja en karl som sminkar sig. Djuriskt nämnde vi tidigare.

97. Tuggar du tuggummi? Alltid, det är min drog!

98. Långt eller kort hår? Långt på mig själv och rakat på karlar

99. Hur brukar du ha håret? Oftast utsläppt. Samma lika & tråååkigt

100. När va du hos doktorn senaste? Förra veckan, var något konstigt med min hals :P

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Alltid roligt att lära sig något nytt om en person och där var ju en hel del information gömt i den listan :D

Kram

9:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag kan bara kampsånger o det låter för jävligt. Så jag hoppar över det.

10:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

När kommer nytt inlägg? Tex om inflyttningsfesten?! ;-)

8:32 em  

Skicka en kommentar

<< Hem