söndag, maj 04, 2008

...Den vackraste i min värld.....

....ligger ihop-sydd och nerbäddad i min säng. Fortfarande chockad över vad som hände. Hon är rakad på sin lilla tjocka rygg och har flera djupa sår där. I ansiktet har hon massa djupa jack från hugg-tänder. Mitt hjärta blöder och kunde jag ta hennes smärta, skulle jag göra det utan att tänka en sekund. Min älskade snälla, gudomliga, bedårande lilla Saga hamnade i ett hundslagsmål idag där 2 hundar vände sig mot henne. Det var fruktansvärt att se sin lilla gris ligga där och inte ha en chans. Vi fick bort dom andra hundarna fort, men skadorna blev stora ändå.

Jag är så förbannad på mig själv. Hur tänker jag? Hur fan tänker jag? Varför släpper jag min hund med andra hundar när hon har sina 2 kompisar här hemma? Jag kommer aldrig förlåta mig själv för det och jag kommer aldrig göra om det. Tråkigt att det är min älskade hund som ska få betala för min dumhet. Förlåt Saga.. du vet att jag skyddar dig med mitt liv <3

Nu ska jag krypa ner i min säng, tätt, tätt tillsammans med den lilla person jag älskar högst i hela mitt liv. Min Saga Bull.


5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stackars Saga :( Fy vad hemskt, skönt att ni fick bort hundarna snabbt i alla fall.

Kramar!

7:33 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men hu stackars lilla Sagan!! Usch usch och fy...!! Pyssla massa massa med henne och pussa på henne från oss!

9:09 fm  
Blogger Emelie sa...

Saga tackar för omtanken! Vi har precis vaknat och hon verkar må lite bättre idag!!!! Kram!

9:25 fm  
Anonymous Anonym sa...

Lilla Saga. Härifrån sänder vi massor av kärlek. (L)

2:34 em  
Anonymous Anonym sa...

Stackars Saga. Tänker på er här hemma, bara så du vet...
Kram

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Hem