lördag, maj 10, 2008

Life goes insane part II

Jaha, då var det dags igen. Sitter här bakfull (kanske är jag tom full fortfarande?!) seg som fan och känner mig som jag bor i en 90-årig kvinnas kropp :D Dessutom är klockan redan mycket så här på lördagen och jag borde verkligen ha rest mig från fyllan igår! Men ikke! Med åldern kommer baksmällan ! tydligen.

Igår kväll, var det meningen att jag och Rebekah skulle dra till Harrys, sitta på uteserveringen ta 1!! öl och tjöta lite för att sedan åka hem för relativt tidig hemgång. Kvällen blev inte som planerat-tydligen.

För första gången i mitt liv här som Halmstad-bo, så tog jag BUSSEN in till stan! Sktistolt ringer jag till Rebekah och berättar att jag faktiskt tom hann i tid på bussen och satt där på min buss nr 30 och småfnissade för jag kände mig både busig och stolt :) Då klämmer hon ur sig att hon missat sin buss för hon slarvat bort sina nycklar. DEEEEEJA VU, säger Emelie och ber sin älskade vän fara åt skogen! Jag tror nog minsann att varje gång vi ska ses, fest eller ej så missar den här quinnan bussen. Slutar alltid med att hon taxi så även denna gång =)

Jag var ändå framme före henne och satte mig på en bänk utanför Vuxen-stället McDonalds. Öppnade en medhavd öl (busigt som fan;) ) och inväntade Rebekah. Till slut kom hon. Finally the night could begin!!! MEN, jag som var typ nykter, möttes av en ordentligt berusad Rebekus.
Hon valde att sätta ribban högt igårkväll tydligen och jag förstod genast när jag såg henne, att det INTE skulle bli en öl!

Vi fnissade oss iväg till Harrys och folk började rycka och dra. Hårdast ryckte tydligen ett gubb-gäng på typ 100 år som ville köpa sprit till små flickungar som vi. Jamenvisst, köp på ni bara. Vi drack upp fort och rymde sedan från gamlingarna.
Hamnade på toaletten med smink och tjej-grejjer, kameran åkte fram och det trycktes kort och filmades. Rebekah har otroligt dolda talanger när det gäller dance-moves, det tyckte hela Harrys tjej-toalett befolkning! Alla aplåderade!!! WOWWOWOWOWOWOWOW! Bruden kan!

Det var ett jävla bjudande på sprit hit och dit och nu började tom Emelie bli redlös. Så hon ville dansa! Harrys dög inte längre, utan vi drog iväg till Bond istället (Vad hände med att jag aldrig går ut fredagar?!?!?!)

Väl inne på bond var vi typ........................ensamma!!! till en början. Vi hamnade på tjej-toa igen och fann oss en ny kompis. Kommer inte ihåg vad hon heter, bara att hon jobbat som modell för Mikas och hennes syster var typ bodybuildare 1988 HAHA! Hon var cool och sa puss puss hela tiden och pussade kinder. Trevligt.

Jaja, Bond var helt jävla up-fuckat igår. Jag har aldrig i hela mitt liv, varit med om så mkt kåthet, på en sådan liten yta. Jag var fan nära på att få en panik ångest attack när det var som värst, killar kom och gick förbi och tryckte upp mina händer på deras jääävla KUKAR. VARFÖR GÅR NI OMKRING PÅ BOND MED VÄRSTA STÅ-KUUUKEN??? Va?Va?VAAAAAAAAAAAAA? gör man så mot Emelie???? Nä. NoNo!! En fick en lavett :) Varsegod! Helt sjukt.
Det äckligaste är när människor verkligen inte FATTAR. Jaja, skitsamma. Man fick värja sig bäst det gick och fäktas medans man dansade!! Det var bra musik igår iaf, det var cool. Tack Bond.

Nu pallar jag inte skriva mer. Så slutet fick ni aldrig reda på ;) För, always remember, What happens in Vegas, stays in Vegas!!!

Emelieeee på Harrys


Rebeeeekah på Harrys


Mirror-pictures, vi e så jävla cooola!



She´s so HOT!


Det här kortet känns jävligt manipulerat. Skulle Rebekah peta på EDGAR THE ELK? Hennes stora skräck i livet????? JAG ÄR IMPRESSED!!!!!!!!


Modell+Emelie+Modell+toalett


Hot chics


Bodybuilder från 1988+Emelie+Modell =)


& så här såg det ut i slutet av kvällen, därav finns det inga fler pics :)


Tack och hej!

Köss.

/E.

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

i want to kill you for the last picture! ;-)

galen kväll. Love u!

9:31 fm  
Blogger MrFluke sa...

Yeah!! Ser ut som ni haft en helkväll :D
Läcker bild på dig reb den sista där ;)
Tänk vad man kan träffa på olika sorters människor hehe.

10:02 fm  
Blogger Emelie sa...

Å fluke, TÄNK hur olika man kan se ut, nykter som full :D Nu e d dags att ta en party-helg med oss snart =)

Rebekah, du rokkar på sista bilden, visar bara hur fulla vi var. Full=Glad eller hur =)Löv yooo too

10:06 fm  
Anonymous Anonym sa...

Haha, roliga bilder på glada tjejer. Det är ju så det ska vara när man är ute, humöret på topp :D

Kram

4:33 em  
Blogger MrFluke sa...

Em: Vettifan om jag vågar ;)

5:04 em  
Anonymous Anonym sa...

B-> Fina bilder och kul inlägg, ni verkar ha haft det toppen!

10:47 em  
Blogger Emelie sa...

Fluken, VARFÖR skulle du inte våga festa loss med oss snälla flickor? :D

Anonym, Att festa är toppen =) Att festa med Rebekus, är insane!

11:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem