tisdag, maj 06, 2008

Saga,medicin,jordgubbar

Saga mår bättre idag, ute är hon nästan precis som vanligt!!! Hon jagade tom efter en kråka idag och vanligtvis brukar hon få lite skäll då, men nu blev jag bara glad :D Hon ligger fortfarande ner hela tiden inne, men imorgon är det säkert bättre!!!

Jag har haft värsta soft-dagarna nu när hon varit sjuk & dagen idag har gått i precis samma anda, förutom en sväng till apoteket för att hämta hennes medicin och en snabb solarie-stund. Me<3Meddo!

Förmiddagen och en bit in på eftermiddagen bestod av solande på altanen ätandes jordgubbar!! MUMMA! Jag betvivlar inte att jag skulle kunna livnära mig på endbart dessa små röda gubbar.

Nu ska jag återgå till mysandet med Saga i soffan och glutta på en film som heeeeeter Before the devils knows you´re dead. Hoppas den är bra!

MER MYS ÅT FOLKET!!!


5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad skönt att Saga mår bättre, hoppas att det fortsätter på inslagen väg nu :)

Kram

7:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Meddo är solarie från helvete!!!
B

10:49 em  
Anonymous Anonym sa...

skön dag (L)

Kram!

10:58 em  
Blogger Emelie sa...

Jessica, ja, nu är vi nyss vaknade till en ny dag och det verkar fortsätta i samma anda-framåt!!! härligt! kram!!!!

B, Karlar gnäller alltid. Meddo är guld :) Du får testa på´t igen så kanske du finner det skönare nästa gång :D

9:40 fm  
Blogger MrFluke sa...

Skönt att Saga börjar må bättre :)

1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Hem