måndag, juni 02, 2008

Sketen lista nummer en miljon

1. Var hittade du den här listan?
På någons blogg-kommer inte ihåg vems. Någon jag inte känner. Im somebodys stalker.

2. Hur många syskon har du?
Jättemånga! 6 småbröder. Det ni.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ingen aning? Installera? Va? (=

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Vet faktiskt inte. Capri inne i city är grymt myyyyysigt. Ingen aning om varför.

5. När badade du i en pool senast?
Det var länge sen!

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nopes. Jag var tuff när jag gick i skolan. Pjäser var för mesar.

7. Hur många barn vill du ha?
Vet inte. Minst två. Kanske 3?

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Ogillar nog ingen musik. Fast dansar ju gärna inte till Opera ;)

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag hatar politik.

10. Vad har du för TV-kanaler?
Typ dom som alla andra har. Men om TV-licensmannen läser min blogg, så har jag ingen TV :D

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja, jag var med i tuffaste moppe-gänget som tonåring.

12. Har du busringt någon gång?
Sjävklart, det har väl alla.

13. Har du fått felparkeringsböter?
Jo, allt för många gånger. Jävla lisor.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Absolut inte. Jag lider av gigantisk höjdskräck.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet tror jag.

16. Har du en egen trädgård?
Nej, en uteplats i betong? Önskar jag hade en egen gräääsmatta.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Hm.. Simpsons?

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja, absolut.

19. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin, det är mkt sexigare på ngt skumt vis.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
An American Crime.

21. Favoritpizza?
Pizza med olika former av grönsaker och ngn god sås.

22. Chips eller popcorn?
Chips.

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder sällan läppstift. Mest läppglans. Någon rosa-skimmrande sak.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Visste inte att man kunde, nu måste jag prova =)

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ja, lätt, jag har vunnit Miss Universum 1897 ;) Nej, det har jag inte.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det här blir ju flashigt. Carro i lördags, på McDonalds ;)

28. Favoritchoklad?
Fazer.

29. När röstade du senast?
Missade valet sist så gången innan det. Shit, det var längesen.

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Jääääääääättelänge sen =( Borde odla lite själv minsann.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja. I höjdhopp :D för 100 år sen. & häst tävlingar. & hundutställning.

32. Är du bra på matlagning?
Ja, självklart. Fantasin tryter emellanåt dock.

33. Klarar du att tanka själv?
Eh? nä? Vem klarar inte av att tanka själv?

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Absolut aldrig. Jag är en smart brud.

35. Pepsi eller Coca Cola?
Dricker inte Cola. Men måste jag välja så kör på Coca Cola.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
HAHA, räknas Burger King outfit?

37. Vad var det senaste du handlade?
Handlade massa idag. Kan inte skriva ner allt. Mat hursomhelst och cigaretter.

38. Har du kräkts offentligt?
Jo, det har väl hänt på fyllan när man var 15.

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Lätt kärlek före pengar.

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jag vet inte. Jag tror inte det. Förälskelse möjligtvis.

41. Har du ringt något betalnummer?
Alla har väl ringt 0771 ngn gång? =)

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut inte. Dom är vidriga. Det är ju därför dom är just ex? Eller så kanske jag bara har dåliga erfarenheter :D

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min mamma tror jag, när hon brutit armen. Annars var det när min bror brutit armen haha!

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, det hade jag.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Standardmedelande. Hej, du har kommit till Emelie blablablabla PIP.

46. Vad har du i din väska?
Plånbok, nycklar, tuggumi, Brakestick av ngn skum anledning.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Borsta tänder. Smörja in sig.

48. Vad är du tacksam för idag?
Just idag? Idag är jag tacksam för att jag inte vaknade bakfull med ågren över fyllan som inte var. Och att det varit underbart väder. Att jag har mina älskade hundar och min fina familj.

Så, shit, nu e klockan jättemkt.

& alla ni som faktiskt LÄSER min blogg, sluta smyg and show your asses!!!!!!!!!!!!

Puss & Godnatt

// E.

2 Kommentarer:

Blogger Rickard sa...

Jag läser! Måste ju hålla koll på dig...känner ett visst ansvar. Ja, det gör jag...

11:30 em  
Blogger Emelie sa...

HEJ!
Klart du har ett ansvar! Det var ju ni som gjorde mig till Emelie uppe i storstan, det här är konsekvenserna liksom ;)

Hoppas allt är väl med dej, nu är det riktigt länge sen =( KRAAM

8:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem