onsdag, juni 04, 2008

Nu bär det snart av....

.... Till Norrköping och Swba´s SummerCamp i Yxbacken!!!

Började packa igår, efter samtal med Sandra som förklarade snällt att man måste vara ute i god tid med det.
Sagt och gjort så började packningen igår och den har fortsatt typ - helajävlaförbannadedagen. Jag har packat, för att senare packa upp samma saker, för jag tycker jag har med mig för mycket. När jag har packat upp, ringer jag Sandra för att få lite tröst om att vi inte behöver så mycket grejjer med oss, då har hon packat ännumeränjag vilket gjorde att jag packade i mina saker igen. Så har det hållt på i stort sett hela dagen.

Nu är väskjäveln packad iallafall och jag har lovat mig själv att varken plocka väck något eller lägga dit ngt. Väskan skall IKKE öppnas förens den är uppe i norrköping alà Yxbacken!!! Säkert har jag glömt massa jävla saker, men jag har kommit till den punkt att det skiter jag fan i nu. EMELIE HATAR ATT PACKA!!!!

Jag fick precis reda på av en bättrevetandemänniska än mig, sandra & Carro att vi kan kasta våra jävla KABLAR åt helvete för att få vår älskade ström till våra skönhetsprylar. Man måste tydligen ha ngn jävla konvertor/konverteringsskit vadfandetnuär för att kunna få sin ström? Jag kan inget om sånt, jag är ingen campingbrud liksom?! Om jag inte får ström, kommer jag lipa som fan.

* Ingen Ström
* Ingen dusch
* Bajja majja som luktar bajs
* Svettig bil om nätterna
* Sova sjukt trångt med Carro&Sandra på luftmadrass
* Dricka ljummet vatten

Hur ska detta gå?

Fast det GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR för allt detta kommer göras med underbara människor som jag längtar efter att träffa!!!!!!!

Så nu ska jag sluta gnälla och njuta av att ligga mjukt och skönt i min lädersäng och gunga mig till sömns, för att vakna upp kl alldeles för tidigt och göra mig klar inför årets resa med årets vänner :D

HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN DAWGARNA SÅ LÄNGE????

Bloggen, du å jag ses på söndag kväll!

& efter intressant samtal ikväll så vet världen att sex är sex och kärlek kärlek.

Och med den vetskapen drar jag nattmössan över huvudet och säger godnatt.

Puss // E.

5 Kommentarer:

Blogger Tessa sa...

ingen dusch, ingen ström? ajajaj, då får allt nån norrköpingbo ställa upp :S

Gomorron :P NU åker jag iväg, vi ses där uppe :D

4:59 fm  
Blogger Emelie sa...

MornMorn :D Ja, dom får lätt ställa upp om inget av det går att ordna =)

Ses ikväll!!!!!

Kraaam!

8:19 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ha riktigt riktigt roligt :D Allt går, särskilt med gott sällskap som du skriver.

Kram

10:07 fm  
Anonymous Anonym sa...

ser fram emot söndags-bloggen. ;)

6:06 em  
Anonymous Anonym sa...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! ;) Tack själv pullan, du rockade min helg. Nästa gång delar vi husvagn ;P

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Hem