tisdag, juni 03, 2008

När man inte kan sova-Fyll i en listjävel

Nu sitter jag här mitt-i-natta igen och är lite uttråkad. Var grymt trött för några timmar sedan vilket nu övergått i övertrötthet, så jag kan verkligen inte somna. Så jag stal en lista från Sandra ( http://zaaaz.blogg.se/ ) Hon är en jävul på listor hon. Hon är en jävel på många saker såklart, men listorna verkar verkligen vara hennes grej :)

Nu är det bara 2 hela dagar kvar tills vi åker, det är helt sjukt. Det kändes nyss som det var jätte lång tid kvar och nu är det alltså så jättenära. Egentligen borde man ägna dom här 2 dagarna åt sömn, för jag befarar att det inte kommer bli så väldigt mkt av den saken väl uppe i Norrköping. Jag kommer gå omkring som en Zombie tror jag.

Imorgon måste jag dra och köpa dom sista sakerna inför sova-borta-helgen. Lite bra att ha saker och en enkel luftmadrass för vi kommer inte få plats med två dubbla som var planerat från början.

Sandra har planerat att ha med sig hela sitt hem i bilen så vi lär nog leva lyx-livet i vår skåp-bil =)

Något som överaskade mig positivt idag var att det faktiskt bara är 36 mil vi ska åka och inte 50 som jag var sten-säker på från början. Gött! Då kanske vi är uppe i skälig tid iallafall.

Annars har jag bara softat idag, riktigt skönt. Det har varit så varmt här idag så jag fick slänga in hundarna i duschen för att blöta ner dom. Dom har legat ute precis hela dagen och myst. Jag har bränt mitt ansikte och mina tuttar. Bra jobbat Emelie. Kanske borde gömma mig lite från solen nu så inte all min hud helt plötsligt trillar av?!!? Det vore ju ingen trevlig syn.

Nä, nu ska jag försöka sova lite iallafall så jag kommer upp i tid imorgon så jag hinner med det jag ska göra.

Här kommer den förbenade listan:


Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Den här frågan svarade jag på igår i en annan lista. Samma svar. Nej, jag tror inte att jag tror på kärlek vid första ögonkastet, däremot förälskelse. Vad är skillnaden? =)

2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, många gånger. Tyvärr.

3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? Absolut.

4. Gillar du en tjej/kille och har inte sagt det till den? Nej, det tror jag inte. Jag brukar tala om sånt.

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, jag har ju det ;D

6. Har du haft en hemlig beundrare? Då vore den ju inte så hemlig om jag visste om det?

7. Är du kär? Det vet jag inte.

8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, det vill jag nog. Har inte funderat så grymt mkt på det där med giftemål, men visst. Villa, Volvo & Vovve.


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek

2. Hår eller ögon? Ögon

3. Katter eller hundar? Hundar

5. TV eller Internet? Internet

6. Coca-cola eller Pepsi? Dricker inte sånt, men Coca-Cola då.

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll med romantik efteråt? ;)

8. Pengar eller lycka? Lätt Lycka

9. Dag eller natt? Natt

10. MSN eller mobil? Mobil.



Tio "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja

2. Brutit foten? Nej

3. Gjort nåt du ångrar? Absolut

4. Hoppat Bungee Jump? Aldrig någonsin

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, det var illa

6. Ätit en hel tårta? Nej

7. Gjort bort dig offentligt? Alltid =)

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja. Med min första riktiga kärlek. Men det gick inte helt enkelt.

9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja

10. Velat försvinna? Nej, kanske bara gömma mig lite :D




Tio sakar om mig:

1. Är du singel? Ja

2. Är du lycklig? Ja

3. Är du uttråkad? Ja, därav alla mina listor

4. Är du ledsen? Nej

5. Är du italienare? Nej

6. Är du gravid? Nej

7. Är du full? Nej

8. Är du en cooling? Såklart

9. Är du från Irland? Nej

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

En bild på Nemo tagen för längesen får avsluta mitt blogginlägg för natten.



Puss

// E.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vad är det för ras? den är fin iaf :)

1:26 em  

Skicka en kommentar

<< Hem