fredag, maj 23, 2008

Utmaning

Jag blev utmanad av Caroline http://www.carolinedahl.se

"Nu vill jag veta vad du lyckats med, vad du misslyckats med och vad du låtsas."

Lyckats
Hela jag känner mig rätt så lyckad :D Jag känner att jag har lyckats skapa mig ett trevligt och roligt liv. Eller rättare sagt, jag är på enormt god väg att återskapa livet jag hade innan F. Det känns som en stor lycko-grej.Gigantisk. Jag har också lyckats att få Mr Nemo att bete sig som en nästintill normal hund nuförtiden. Det är en enorm bedrift.

Misslyckats
Jag misslyckas aldrig? Jag är envis som synden och ser till att lyckas med det jag vill. Okej, om jag måste komma på ngt, så har jag misslyckats med några placeringar via Pjäsens Hundhem tyvärr..

Låtsas
Jag är en människa som oftast inte låtsas. Men är jag tvungen så kan jag absolut låtsas att jag tycker dom dig, för att jag behöver något i utbyte ;)

Jag utmanar Mr Fluke och Big B & Zandra!


Puss Puss // E


psssssssssssss: varför funkar d inte att länka till andra sidor för mig? Ngn smart person som vet? Dssssss

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad härligt att du känner att livet är på rätt väg. Hoppas att det fortsätter så :D

Kram

9:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem