fredag, maj 16, 2008

Har suttit och tittat på en film nu ikväll, blev sittandes säkert 20 minuter helt stel i soffan efter att filmen var slut. Reste mig, gick hit till datorn och jag har fortfarande stå-päls på hela min kropp.

Den här verkligehetsbaserade filmen, är något utav det mest groteska jag sett. Den är fruktansvärd. Jag har sett mycket film i mina dar, men jag har nog aldrig suttit och hållt andan i en film så som jag gjorde ikväll. Jag mådde fysiskt illa av filmen.

Filmen heter An american crime men jag vet faktiskt inte om jag rekomenderar någon att titta på den. Enda anledningen såfall skulle vara att flickans historia måste få komma ut. Jag hade inte ens hört talas om den här brutala händelsen.

Att världen där ute är sjuk, det vet jag. Inte så värst mkt förvånar mig längre vad som händer där ute i denna otäcka värld. Men detta var verkligen fruktansvärt.

Nä, nu ska jag försöka få blodet att strömma genom kroppen igen, för det känns verkligen som att blodet har frusit till is.

// e.

3 Kommentarer:

Blogger www.rebekah.se sa...

Kolla in denna: http://www.youtube.com/watch?v=kTHOmj-Sv1g

Den vi pratade om igår.

Jack Ketchum's - The Girl Next Door.

Kram, Rebekah

1:31 fm  
Anonymous Anonym sa...

USch, läste om filmen på imdb.com och den skulle jag inte våga titta på. Så hemskt :(

Kram

8:32 em  
Anonymous Anonym sa...

Visst var den vidrig!
Tack för tipset B! ;)
MVH b

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem