onsdag, maj 21, 2008

Ett innerligt jävla gnäll...

....Är det tydligen på mig från en del personer. Så nu tänker jag förklara för er. Enkelt och sanningsenligt.

Fråga:Varför bloggar inte Emelie varje dag?

Svar:
1, För att hon inte hinner
2, För att hon gör annat än att sitta smeka data
3, För att hon inte hinner
4, För att hon gör annat än att sitta och smeka data
5, För att hon gör annat än att sitta smeka data
6, För att hon inte hinner
7, För att hon gör annat än att sitta och smeka data



Okej ? Are you all getting the message?

TACK


Adjö


Puss :D

// E.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha, så är det ju och tragiskt vore det väl egentligen annars. För livet består ju av sååå mycket mer än datorn.

Kram

10:56 em  
Anonymous Anonym sa...

du e sååå tråkig du,,, vänta du på ditt uppdrag!

11:38 em  
Anonymous Anonym sa...

Emelie!
Varför bloggar du inte varje dag???

:-)

12:52 fm  
Blogger Emelie sa...

jessica, ja, exakt, skönt att ngn förstår :D Datorn är absolut inte prio numero 1 i mitt liv =) Vem har så mkt fritid när man har 3 behårade vänner som vill ha kvalitetstid? =)

Zaaaz, Passa dig, jag ska komma på ett "värre" mission till dig än det du redan har!!!!

Rebekah, SHUT THE FUCK UP!

puss och kärlek till alla!

10:50 fm  
Anonymous Anonym sa...

Varför bloggar du så sällan?
Är det den däringa Fluke som fick dig att surna till, ge han en motherfucking bitchslap kickass streetfighter emelie!

3:34 em  
Blogger MrFluke sa...

Antagligen, jag skäms.

Et o tu, ruminams ignea vox,
praecurrens liminatem lapidem,
subvertentem abyssum,
gaudete in capite vestro.

4:01 em  
Blogger MrFluke sa...

Förresten.. det är nåt fel på din sida här.

"Visa hela min profil" när jag trycker på den kommer jag till
http://www.blogger.com/profile/08545959065058797027
Borde inte en bild på hela din profil komma upp???

4:22 em  
Anonymous Anonym sa...

Du kan väl i alla fall svara på utmaningen i min blog va?? :)

6:59 em  
Blogger Emelie sa...

Caroline>>> klart jag kan!!! Its a done deal!

Mr fluke>> Nu e du nog lite fuller. Sidan funkar för mig :D
Men VAD betyder detta?

Et o tu, ruminams ignea vox,
praecurrens liminatem lapidem,
subvertentem abyssum,
gaudete in capite vestro.

Translation please!!!!! =)=)

12:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Hem