lördag, maj 24, 2008

Fredag.

Idag var meningen att jag skulle fixa tält till summer campet i Norrköping i juni. Men ikke. Tältet vi skulle ha var snor-slut. Jävlar skit. Det enda som inhandlades i camping-stuk blev en sovsäck. Jihaaaaa!!!
Fattar för övrigt inte hur jag ska palla att sova flertalet nätter i ett tält. Hoppas att det blir fint väder iaf! Annars kommer jag våldgästa ngns husvagn och/el hotellrum. Kanske borde ha en reservplan? Ska börja tänka på den.

Efter stan så stack jag hem till Julle och Johan för att träffa Lissie och Marley. Surplade kaffe, rökte cig och knäppte kort. Härligt att träffa dom små liven!

Drog inom Meddo och skulle köpa mig lite brunfärg, slängde mig glad in i solariet och märkte direkt att fläktarna inte funkade. Låg där och svettades som en idiot i 12minuter, sen pallade jag inte mer. Kändes som mitt hjärta skulle pulseras ut från kroppen. JÄVLA SKIT MEDDO! Inte ens min småländkshet kunde få mig att ligga kvar tills tiden var ute =( Jag tänkte fan inte dö på kuppen.

Fick gasa hem fort som fan, för mamma stod och väntade med 180 kilo färskfoder. Det brände i ansiktet som fan, kände mig riktigt skinnflådd. Hem-bära in tunga lådor, packa i frysbox. Riva sig på sönderbrända armar, janivet. Sen drack vi kafffe, rökte cig och käkade äppelmuffins :D

Andreas skulle kommit hit och grilla ikväll, men han blev helt plötsligt hundvakt till en schäferflicka som inte kunde följa med, så vi avbokade. Lagade käk, poppade upp rödvins-tetran och här sitter jag nu! Fundersam som fan. Jag har väldigt många känslor på en gång så här på kvällen.

# Fundersam
# Ännu mer fundersam
# Förvånad
# Arg
# Besviken
# Småfull
# Lite till arg
# Lite mer trött
# & sen funderar jag lite till - och önskar att vissa saker vore väldigt annorlunda.

Det här var really really REALLY en deprimerande blogg. Säkert kommer jag radera den för er imorgon när jag vaknar med solen i ögonen och känner mig som världens bästa Emelie!!!! ;)

Imorgon är det utgång på listan och då ska jag fan rokka hela jävla halmstad, som hämnd för vissa andra saker. Barasånivetliksom.

Så, nu ska jag ut med mina djur, förtränga lite händelser i mitt liv och sen ska jag helt brutalt våldta min kudde i min svarta lädersäng. Exakt.

Tack & Adjö

// e.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nej inte deprimerande utan bara ärlig. Man kan ju inte vara på topp alltid och klart man kan bli nedslagen när saker och ting inte går som man tänkt sig.

Hoppas på att du får en härlig utgång idag :D

Kram

10:09 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag ser fram emot ditt kommande bloginlägg och alla najsa bilder. ;-)

Härligt att träffa Marley o Lizzie, liiiiet avis. :-)

Pöss!

1:51 em  

Skicka en kommentar

<< Hem