söndag, maj 11, 2008

Hund-träning+Solsting+Härlig hemlig dröm

Idag åkte jag och Saga iväg till träningen tillsammans. Ville ta henne tillbaks till den plats där hon blev skadad och fylla den med positivitet! Hon har ju varit lite små-skum vid hundmöten sedan det hände. Absolut inga utfall, men stått och pipit och jag har inte förstått vad hon menar med det eftersom hon inte gör så annars.
Alla hjälpte till att fylla hennes söndag med massa klappar, pussar & köttbullar. Saga var jätte duktig! Mammas älskade tjej!! Dom första 10 minuterna betedde hon sig lite lustigt, sen verkade det vara ungefär som vanligt! Hon ryckte till 1 gång när tiken som bet henne kom lite nära, men annars inget! LYCKA! Kommer dra ut henne dit nu igen i veckan!!

Väl hemma igen så var jag helt dö. Dels pga spänningarna från hur det skulle gå för Saga idag, dels pga allt för lite jävla sömn och sedan också denna gigantiska UNDERBARA värme, den gör mig seg!

Somnade en släng på soffan tidigare ikväll men är fortfarande sjukt trött. Drömde en helt fantastisk dröm och det var surt att vakna upp från den och inse att det inte var på riktigt! Tänk om saker och ting inte var så förbannat krångligt. Härligt det hade varit då!
Ska slänga mig i soffan nu och kolla på 27 dresses. Hoppas den är bra, har sett grymt mkt skit-film senaste tiden.


Puss & adjö



// E.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

27 dresses suger. :-/

Skönt med Saga! :)

Kramar!

11:34 em  
Anonymous Anonym sa...

Vad härligt att läsa att det gick bra för Saga. Klart man måste tillbaka till där allting hände så fort som möjligt. Gör den psykiska återhämtningen mycket lättare.

Kram!

9:47 fm  
Blogger Emelie sa...

Rebekah, va fan, förstör inte min film nu :D tittade aldrig på den igår så ska slänga på den ikväll ist, jag har hört att den e BRA!

Jessica, Ja, känns skönt att jag tog med henne tillbaks och skönt att alla hjälpte till att förgylla hennes tid där. Nu hoppas jag innerligt att jag varit med om det sista hundslagsmålet ever!!!

Kram på er Tjejjer :D

11:36 fm  
Blogger MrFluke sa...

Vad är 27 dresses?? en sån däringa tjejfilm måhända?
:) Härligt med saga!

11:45 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag gillar dig.

8:47 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag gillar dig.

8:47 em  
Blogger Emelie sa...

Mr Fluke, filmen var bra. Titta på den =)Rebekah ljuger!

Sexleksaker, jag gillar dig också, men jag gillar dig ännu mer om du säger vem du är! PussPuss :D

9:05 em  
Blogger MrFluke sa...

Känns inte som det är en film för mig faktiskt :D
Reb ljuger väl inte? kan hon ljuga? :P

1:00 em  

Skicka en kommentar

<< Hem